niedziela, 7 stycznia 2018

Dziękuje :)

Szanowni Państwo,

Wczoraj zakończyłem służbę jako Akela 1. Gromady Pilawskiej i zacząłem służbę jako drużynowy 1. Drużyny Pilawskiej. Nie miałem okazji podsumować i podziękować Państwu za 2,5 roku współpracy.

Pragnąc nadrobić zaległości na samym początku chciałbym podziękować za wyrozumiałość i cierpliwość, gdyż wiem, że zwłaszcza w ostatnim czasie informacje ode mnie przychodziły w ostatniej chwili, a obiecane już dawno ogarnięcie pewnych spraw zostawiam następcy.
Również pragnę podziękować za chęć pomocy, od Panów przy budowie obozu, czy od Pań przy pieczeniu pierników. Zawsze mogłem liczyć na Państwa pomoc, co mi bardzo ułatwiało moją służbę.
Spotkania w harcówce, czy te w domach cechowały się dużą życzliwością i otwartością z Państwa strony za co również chciałby podziękować.

Te ostatnie 2,5 roku były jednym z najlepszych okresów mojego życia, wiele się nauczyłem, wiele przygód przeżyłem i wiele wspomnień zapisało się w mojej głowie. Na pewno myślami będę wracał do tego okresu.

Drogie Wilczki,

Chciałbym Wam podziękować za ogrom radości, który zawsze Wam towarzyszy. Za wspólne gry, zabawy i różne zajęcia w których uczestniczyliśmy. Za wszystkie zbiórki i różne akcje, gdzie nie brakowało waszej pogody ducha.

Pragnę Wam życzyć wielu zwycięstw, aby Shere-Khane i Bander-logi nie mieli z wami łatwo. Słuchajcie się nowego Akeli i innych starych wilków. Zaliczajcie punkty i wytrwajcie do momentu spotkania ze mną w drużynie.


Dziękuje Państwu i Wilczkom za prezent, który na pewno przeczytam.

phm  Mateusz Zawadka HO


PS mały bonus do rozszyfrowania:
Pechpezk człpwkdi ep ulezk, nkdch eżlnaug p trm wkd 
Ngsz bygckd k oyzrjgckdul, nkd zgopmnkmr ckę 
Twg mąeypść k pewgag chypnkłg ngs nkd ygz 
Polszczgć eżlnauę oyzriyp, udcz wkdmr, żd jlż czgs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę pamiętać o podpisie pod komentarzem:)Wiadomość bez jednoznacznego podpisu zostanie skasowana. Jednoznaczny czyli taki, który jednoznacznie określa kto jest nadawcą.