niedziela, 24 stycznia 2016

Nowy blog i duży błąd

Szanowni Państwo,
od dziś rozpoczyna funkcjonować blog szczepu na którym będą zamieszczane informację ode mnie jak również na temat drużyny. Jest on połączony razem z tym blogiem, dlatego jak Państwo klikniecie zakładkę "Strona główna" zostaniecie przeniesieni na bloga szczepu. Przez najbliższy miesiąc będziemy trochę ćwiczyć jak ma faktycznie on wyglądać i co zwierać.

Z rzeczy, które właśnie zauważyliśmy przy tworzeniu tego bloga to niestety fakt o błędzie jaki zmieściłem w liście, który w listopadzie wysłałem do Państwa. Mianowicie Dzień Modlitw za FSE jest 19 marca, termin w liście podany jest inny i niestety zły. Pozostaje mi jedynie za to Państwa przeprosić, mam nadzieję, że mimo tej zmiany będziecie Państwo razem z nami tego dnia modlić się za Skautów :)

A na razie zapraszam do obejrzenie bloga szczepu i ew. podzielenia się ze mną uwagami, czego Państwo by od niego oczekiwali :)

szczepowy
Emil P. Zawadka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę pamiętać o podpisie pod komentarzem:)Wiadomość bez jednoznacznego podpisu zostanie skasowana. Jednoznaczny czyli taki, który jednoznacznie określa kto jest nadawcą.