poniedziałek, 6 lipca 2015

List do Akeli

Zapraszam do przeczytania listu, który otrzymałem od Wilczka z naszej Gromady.
PS. Dostałem pozwolenie na publikację :D



"Jeruzal 04.07.2015 r.

Szanowny Akelo
       Dziękuję bardzo za ten wspaniały obóz, który jak dla mnie był bardzo udany dlatego, że było mnóstwo zajęć, które mi się podobały.
       Bardzo fajnie było spędzić ten czas z innymi wilczkami, biorąc udział w różnych zajęciach.
       Najbardziej podobały mi się letnie zmagania, w których zaliczyłem wszystkie punkty, a także gry ze Starymi Wilkami.
       Mam nadzieję, że w następnym roku obóz będzie tak samo udany.

Pozdrawiam
wilczek Olek"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę pamiętać o podpisie pod komentarzem:)Wiadomość bez jednoznacznego podpisu zostanie skasowana. Jednoznaczny czyli taki, który jednoznacznie określa kto jest nadawcą.